dimarts, 10 de novembre del 2015

Resultat d'unes condicions, no óptimes.



  • Poc color de tardor.
  • Els arbres despullats.
  • Massa calor per aquesta època de l'any.
  • Dies amb cels ben blaus.
  • Cap rastre de boires.
  • Vesprades sense colors al cel.
  • Res de neu.
Tot i així encara que ho pinto un tant malament,aquest és el resultat d'uns dies pels pirineus:



    Nota: estic processat amb un altre ordinador, espero que el processat de les imatges siguin bones i el calibrat no em falli.
    Ja em direu.




10 comentaris:

  1. Es que aquests paisatges són al·lucinants inclús en les pitjaors condicions possibles! ;)
    M'agraden les compos de les dues de sota, amb les formes i la llum

    ResponElimina
  2. Especialment em quedo amb la tercera, com diu la Marta el primer terç de baix és molt guapo. Salut

    ResponElimina
    Respostes
    1. Les ombres de les muntanyes properes va ser el que em va inspirar.
      Imagino aquella vall amb una mica de núvols!
      Salutacions.

      Elimina
  3. chulas fotos. la primera foto me impresiona por las formas extrañas de los árboles.
    un abrazo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Justo eso es lo que me atrajo, sus formas fantasmagóricas.
      Esperé que la montaña aportara algo más de sombra y misterio, para que no quedara tan plana la fotografia.
      Saludos.

      Elimina
  4. M'agrada l'eufemisme "condicions no òptimes" per definir el concepte "condicios que són una kk", ja, ja.....
    Doncs jo em quedaré amb la primera. El joc de llums i ombres té el seu què

    ResponElimina
  5. Però sempre cal aprofitar les condicions que tenim al màxim.
    Has sabut treure partit.
    Salut.

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...