dissabte, 17 d’agost del 2013

Agraïments.



Aquestes fotografies no són de l'estil que faig normalment, però mostrant-les voldria agrair els amics i amigues que s'han preocupat per mi durant la setmana i sobretot durant la travessa de 5 hores pel Circ dels Colomers.


Hi va haver un temps en la meva vida ja fa uns anys que vaig estar acompanyada però em sentia sola.
Aquests últims anys potser estic sola, però em sento acompanyada.

Gràcies per la vostre estimació.

P.D.: Agraïr l'agradable companyia de Daniel G de França. La baixada va ser una mica complicada i tenir la companyia d'algú es fa menys feixuga psicologicament parlant.
Merci.
Us deixo una mica de música també:

9 comentaris:

  1. Esther :la zona és espectacular i tu ens l'apropes prou bé.

    ResponElimina
  2. Gràcies per penjar-les encara que no siguin del teu estil! ;-) per mi , que com bé saps no puc fer grans caminades, és un plaer poder-ho contemplar, especialment la tercera! guapo, guapo el lloc! :-)
    abraçada! :-)

    ResponElimina
  3. Una pasada de lugar. Supongo que mereció la pena, y espero que no arriesgaras mucho.
    Un abrazo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Alfredo no explico lo arriesgado de la bajada en algun momento, para la de aqui arriba tuyo no padezca ;)
      Al menos comparti bajada con Daniel, una suerte.
      Ya de vuelta??? Ay!! espero ver tus fotos, siempre fantásticas.
      Un abrazo!

      Elimina
  4. Quines passejades més guapes que et pegues. Segur que ho has ben gaudit

    ResponElimina
    Respostes
    1. Uff el lloc fantàstic i en molts moments estava completament sola. Buff grandesa i jo unicament.
      Fantàstic!

      Elimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...