dimecres, 24 d’abril del 2013

El joc de la vida.

Aquesta vida es un joc.
Esta en les nostres mans que aquest joc resulti ser dirvertit o no.
I avui, he sortit a divertir-me una mica!
 _________
Se que tinc molt que aprendre i ara que ho he provat em trec el barret devant els experts, per que això es MOLT dificil!! Com bufa el vent!
Només cal posar-se a la pell dels demés per veure les coses des de la seva perspectiva per veure les coses de una altre manera.
Que gran es la fotografia no em digueu que no es filosofia.


Els bitxets m'han fet aix en edat avançada, però entre uns i altres, m'esteu fent tornar a la infantèsa.

P.D. Ja se Pepet que et dec una i la tinc com esborrany, però falta que arribi el moment! ;)

12 comentaris:

  1. M'agrada la segona imatge, malgrat la mosca sigui tant lletja i peluda.
    Al final m'esteu fent venir ganes de comprar un macro.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ja tenia ganes d'estrenar com cal el 100mm.
      Es primavera, tenia ganes de floretes però els bitxets també estaven per allà.

      Elimina
  2. Es sorprenent veure com a canviat la teva visió del mon petit, recordo vagament una conversa un matí a Vallcebre... ;-)
    Millor la segona.
    Un petó.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Es molt díficil!! Quan fa vent i avui bufava i la composició i el desenfoc que de vegades es complica.
      Ara puc valorar millor quan feu aquest tipos de fotografia.
      Eps! els bitxets encara em fan, aixx... Tenia pendent amb el meu 100mm una d'aquestes.
      Saps? m'agraden més les floretes... que també tenen la seva complicació fins hi tot penso que més, ja que els bitxets estan quiets les floretes no.
      Un petó.

      Elimina
    2. Si Tu ho dius, segurament serà així...jo no tinc experiència en floretes...

      Elimina
    3. Ui que va! no soc entesa ni en bitxets ni en floretes.:)
      Vaig gaudir de la teva conversa aquell mati a Vallcebre em vares ensenyar en poca estona moltes coses de les papallones.Espero algún dia gaudir novament de una conversa tan agradable i enriquidora.

      Elimina
  3. jejejeje guaita-la ella....de cacera!!!! ;-) Molt guapes!!!

    ResponElimina
  4. El que pot arrivar a fer estar avorrida a casa un dia :-)
    A mi el macro em posa dels nervis
    PD.- I'm still waiting

    ResponElimina
  5. Ja em coneixes. ja,ja,ja el pitjor que hi ha es una dona avorrida...vaig anar a Sant Ponç buscant floretes,i ja veus!!!
    p.d.:Don't worry, wait
    :-)
    Abraçada.

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...