diumenge, 22 de juliol del 2012

Transportada al passat.



No se que tenen  aquests llocs,carregats d’història que fan que la meva imaginació voli al passat.

Allà dins envoltada de pedres que transpiren història, que al seu moment varen ser protagonistes del nostre passat ,allà, estesa a terra mirant el cel, imaginant veus vaig ser transportada a altres èpoques.

Ara a casa processant les fotografies m’ha adono de l’estat d’abandonament del lloc.
M’agraden aquests llocs així tal com son i no restaurats ,ja que per a mi un lloc rehabilitat perd la força que el temps li ha atorgat, però si que m’agradaria que els seu entorn estigues prou conservat, net i li donés el protagonisme que es mereix.



He gaudit novament de la companyia d’en Pepet feia temps que no coincidíem, ja tocava.
Es curiós però sempre que surto amb els amics, es com viure una petita aventura,com les que vivien els protagonistes d’aquells llibres que llegia quan era petita.
Avui podria titular aquesta nova aventura com: “los dos y el misterioso monasterio”
o crec en Pepet preferiria : “los dos y el secreto de la abadesa”.

10 comentaris:

  1. Molt bé, Esther. Pense que ens en vàrem sortir prou bé tot i els inconvenients: la contaminació, els cables, la carretera...
    Em va agradar quan et vaig perguntar: Que no fas fotos? I em vares respondre: Es que estic mirant el cel.
    Salut ;-)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Je,je,je.Serà per això que les amigues em diuen " La zen"????
      Si no estic en el núvols,estic en el cel.
      :)
      Em va encantar el lloc!
      Saludet!

      Elimina
  2. Hola Esther,
    La nit te això, que enganxa...les fotos molt bones.
    Salut!

    ResponElimina
  3. Ja veig que també t'agraden les nocturnes, la veritat és que enganxen.
    Bona localització, bones fotos i bona companyia.
    Salut.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Siii!!! enganxen,enganxen.
      El que mes...el cel estelat, que de petita veia i tenia oblidat,ui! m'ha sortit rodolí!! :)

      Elimina
  4. Esther. Molt bones les fotos d'aquest lloc. m'agraden ¡ ¡

    ResponElimina
    Respostes
    1. I amb el meu, malmés 17-40mm!!
      Vaig tenir sort i encara puc fotografia amb ell.
      Gràdies Jordi per procupar-te,vares partir tú més que jo.
      Una abraçada.

      Elimina
  5. Como me gustan las fotos con estrellitas, bonitas nocturnas.
    Enhorabuena

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcias,vuestras estrellitas,tampoc estan nada mal ;)
      Gràcias José Luis.

      Elimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...