divendres, 10 de juny del 2011

Reflexions

I es que la natura es això!!!...estem acostumats a viure entre parets en ciutats, de totxana,vivint confortablement, ens oblidem que formem part de la natura i la natura es això!!! real, cruel,normal.
Serem nosaltres? els que em donat l'esquena al que realmente es normal?? Hem deixat de ser naturals??

Arrel d'aquesta fotografia penjada a flickr per la Gironina,amiga meva, que em va fer reflexionar.
Digueu-me RARA en majúscules.
Ja ho vaig expressar fa uns anys,a flickr.
L'egoisme humà, es desbordant !! Tenim TOT I MES!!
Pensem d'on venim? de la terra i que estem fen amb la terra? som animals,sorgits de la terra per evolució.





Llavors per que li donem l'esquena a la natura? Tenim confinats els animals, en zoos,en parcs nacionals,en reserves,som els amos de la terra?? Per la nostra comoditat, per viure més "be", si d'acord,d'acord.. si anessin lliurement (com l'elefant que va sortir l'altre dia a les noticies) seria un caos, un perill.
Peró,quin animal,mata per matar, quin animal assassina,viola o maltracte,l'únic,l'espècie humana.
Estic repentint paraules meves dites, en una altre entrada anterior aquesta pero no,vull cansarme de repetir aixó.

Els animals,no poden,viure en un paratge lliurement...
Les tribus amazòniques,(que son encara naturals)tenen els dies comptats...
Les espècies,en extinció....
la degradació del medi ambient...
tot això qui ho provoca ?? només l'home amb els seu egoisme i el seu,ansia de tenir...
i no ser...més naturals.

Ja ho se, algú dirà,nena toca de peus a terra, això es fer volar coloms, es impossible !!
Ja ho se, però es una llàstima ,que ens oblidem,quin som i d'on venim.

Si !! potser l'objectiu de la vida del petit moixó es fer-nos reflexionar,com diu la Gironina, a flickr.
Una foto, didàctica,quina sort tenen els teus al.lumnes!!

I es que la mort es el final de la vida...o el començament d'una altre, qui sap.
I com diu la vella, de la meva filla, "vivim per morir".

El meu,agraiment a la Montse per deixar-me publicar la seva foto, en el meu bloc.

La meva admiració a: George Adamson Kevin Richardson.

2 comentaris:

  1. "Vivim per morir", ho he vist com a anunci en una empresa important, i es veu que li han pagat be la dita :)
    Jo destacaria lo maco i gratificant que és llevar-te cada dia i tenir un motiu per fer-ho...
    Un petó per cada una :)

    ResponElimina
  2. ... i amb un somriure i de bon humor,per tenir les piles carregades i sortir a fer fotografia. ;)
    Un petó!

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...