diumenge, 26 de desembre del 2010

La bellesa de certes persones.

Avui tampoc penjo cap foto,
per que vull destacar la bellesa de certes persones, tinc dues companyes de feina infermeres, que estan dedicant els seu esforços per que,gent que ho necesita pugui tenir una millor qualitat de vida, van estar en un poblat,Bôlôndo,de Guinea.

Fa poc amb la ajut d'un fotògraf:Picheto van fer una exposició, me la vaig perdre i em sap molt de greu.
http://d2000.blogia.com/temas/experiencia-voluntarios.php
Kenia Celma, ha decidit marxar, per decicar tot el seu temps,marxa a Equador.
Buen viaje,Kenia
I escric aquestes paraules,per que admiro, a gent com, Kenia Celma, Cristina Esteban.

Un fuerte abrazo,Kenia.

7 comentaris:

  1. Iniciatives com aquestes fan que aquella mainada i aquella gent tinguin mes oportunitats, Africa es un pais que em te pillat del tot, sigui Kenia, Tanzania o Guinea, tant se val, potser algun dia sigui casa meva, mai se sap, però des d'aquí agrair la tasca fosca d'aquestes noies i de molta altra gent que hem els seus grans de sorra fan que la vida allà sigui una mica mes fàcil.
    Equador no el conec i no en puc parlar, però suposo que deu estar tres quarts del mateix, així que: Bon viatge Kenia i molta sort!!!
    Un petó per les tres!

    ResponElimina
  2. Em van dir que seguien el meu blog,pero de part d'elles,crec convenient donar-te les gràcies, per intereser-te amb el seu treball.

    ResponElimina
  3. Gracias Pere, gracias Esther, eres un solete!Me he emocionado...
    Pere,cuándo quieras estás invitado a conocer nuestro proyecto en Guinea Ecuatorial..aqui o allá.
    Un beso grande para vosotros!

    ResponElimina
  4. Ei, Cris,feliz 2011,nuevamente.
    Uno/a se siente vivo,cuando algo le emociona.
    Un beso y un abrazo, de esos que hacen sentir ;-).

    ResponElimina
  5. Gracias por remover mis emociones, que no son pocas estos días.
    Prometo contarte como me va por tierras nuevas para mi. Espero poder compartir la experiencia con vosotros.
    Un beso y felicidad para siempre!!!!

    ResponElimina
  6. Kenia!!!
    Mucha suerte,pensaré en tí,te deseo lo mejor.
    Un abrazo cariñoso y besitos,para esos niños,de mí parte y que el 2011 te traiga todo lo que tú le pidas,un besazo,guapa!!!!

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...