dimecres, 10 de novembre del 2010

Un dia espectacular (II)



Estava fent fotos a un riuet, del Berguedà,una vegada prou molla per la pedregada que queia i de tornada cap a casa,al aixecar la vista,va sortir el sol i aquesta vegada no vaig haver de corre, va sortir davant els meus morros, veient que no marxava,vaig bellugar-me per l'entorn per aconseguir una composició més encertada.



Ja no se que dir, cada vegada que m'hi passo per allà, em quedo sense paraules i em sento,com una nena amb una nina nova,be avui en dia seria, con una nena amb videojoc nou.
Dedicada als meus companys de sortides,fotogràfiques.

3 comentaris:

  1. Gràcies per la dedicació! Quina sort que tens que has pogut gaudir d'aquests instants fantàstics!
    Jo tinc la càmera al SAT, o sigui que gràcies per compartir...en aquests moments, només em queda això...:-) que és molt no??? ;-)
    Felicitats!

    ResponElimina
  2. Tanta,bellesa em va atabalar, uf, em va costar tornar a Barcelona,pensava dons em quedo fins el final i vaig directament al hospital,bruta i amb olor de fum.
    Pero, el seny,em va fer tornar.
    Espero, que la teva cámera es recuperi aviat. :-).
    Un petonet.

    ResponElimina
  3. El berguedà es una fabrica d'espectacles naturals, i dels bons, i gràcies a Tu, nosaltres en coneixem algun mes.
    Molt maques!!!
    Un petó.

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...