dimarts, 2 de novembre del 2010

Novament enamorada ....



.... de les vegades que em sorprens, dels regals que em fas,de la teva bellesa,la teva llum i el teu color.
Novament enamorada del Berguedà.

Es un no parar,si visques cada dia al berguedà em tornaria boja, per que sempre em sorprèn, el seu ritme canviant de llum, color les seves tempestes,els seus riuets, no se cap a on mirar si miro aquí em sento dir "oh ka macu" si miro allà segueixo dient "oh ka macu".
No puc esta, més que enamorada del Berguedà.

Ohh, ka maco m'ha quedat,oi companys/es????

Si pitgeu la foto,es pot apreciar un dèbil, arc de Sant Martí que uns moments abans era impressionant, però corrent per buscar una composició més correcta, es va anar debilitat.Aixó es la que te la fotografia a la natura.

2 comentaris:

  1. Doncs si....no hi ha res millor que està enamorat.. i en aquest cas de la natura! Se't nota com ho vius i ho gaudeixes!
    Jo també et dic "oh ka maco" :-)
    Montse

    ResponElimina
  2. Hola, Montse, gràcias per venir a veure el meu blog.
    Un petó.

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...