dissabte, 31 de juliol del 2010

Un mon, ocult ?


Asseguda en una cadira al jardí, he comencat a observar, el petit món que es belluga al meu costat.

La feinada que tenen les formigues, les abelles i altres bitxets que desconec, si et pares a observar, porten el seu propi ritme. El teu jardí es transforma en una societat diferent, uns circul.len ordenadament, d'altres que passejant pels troncs dels arbres,tenen la seva feina (ves a saber quina) i d'altres que volant, buscan el nèctar de les flors i tots van per feina, formant grups organitzats.

He de dir que, no soc, gens entesa en insectes i un dia fen una passajadeta de bon matí,amb un amic, em va començar a explicar el comportament de les papallones.

I Llavors estan asseguda a la terrassa del jardí,apereix aquella mosca i tu acabes dient:" mira que són pesades aquestes mosques". I de cop i volta descobreixes un nou món, el dels insectes.

3 comentaris:

  1. El bitxo té el foco clavat. Jo no tinc mica de paciència per això del macro, em desespera moltíssim...
    Salutacions.

    ResponElimina
  2. Va be fer passejadetes de bon matí ;-)
    Una bona hora per fotografiar insectes... tot i que aquest, penso que es mes de migdia, oi??
    Queda be aquest sirfid groguenc, camuflat de vespa sobres el blanc de la flor.
    Una abraçada!

    ResponElimina
  3. Ei Ester! sempre es van descobrint mons nous! Aquesta és la veritable meravella de la vida...que et sorpengui dia a dia!
    Bon estiu!

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...