diumenge, 30 de maig del 2010

La meva primera nocturna




La fotografia, et dona una nova dimensió, hi pots veure de nit!!!


Ahir, gràcies a Pere Soler,vaig tenir l'oportunitat de anar a un raconet del nostre país,preciós.


I experimentar amb la fotografia nocturna, ohhh!!!Em vaig quedar sense paraules, em vaig tornar,nena un altre cop, no sabia si canviar d'ubicació,si estar-m'hi quieta, estava inquieta,per la gran bellesa que hi vaig contemplar.


Vam tenir una posta de sol magnífica i per la nit complicitat amb la lluna i els núvols.
He de agraïr en Pere, que ens portes aquests indret i tenir l'oportunitat de poder plasmar,tanta bellesa.

3 comentaris:

  1. Hola Ester, aquesta segona m'agrada molt, es molt a l'estil del que jo estava fent, amb un resultat molt bo.
    cel·lebro que t'agradés el lloc, es un indret poc conegut per sort, i que permet estones com la que hi varem passar.
    Un petó.

    ResponElimina
  2. Jo també em quede amb la segona. Les roques retallades contra el cel estrellat i eixos núvols creen una imatge onírica, màgica...
    A veure si la propera coincidim.
    Una abraçada.

    ResponElimina
  3. I mireu, que jo li he agafat un carinyo especial a la primera.
    Dons la segona es la que te mes éxit.
    Esl gustos son així, hi per tots.
    Gracies per la vostre visita, una abraçada.

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...