dimecres, 26 de maig del 2010

Benvinguda oreneta


Quina alegria em dona veure el vol de la oreneta,quan arriba per abril, ella ens anuncia que ja ha passat al mal temps i que aviat tindrem temperatures suaus,sol, dies llargs.
El que no m'agrada tant es quan deixo de veure-la,llavors els dies es tornen curts,tristos i freds.
____________________________________
Estava dins un hide observant els ocells i de cop i volta una oreneta, es va colar on era jo, vaig adonar-me que hi havien dos nius.Mentre el mascle,(crec) rondava per fora,escridassant,com dient-nos,marxeu que això es casa nostre!!!!Llavors vaig aprofitar i... a qui el teniu.
Em va saber greu destorbar la seva pau,pero el niu el va fer en un lloc, un tant inapropiat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...